Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin - Reisverslagen van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin - Reisverslagen van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Ik ga in Madison, WI een Discipelschap TrainingsSchool doen. Dit is een bijbelschool van een half jaar gefocust op vrijwilligerswerk, waarbij je de eerste drie maanden lessen krijgt en de laatste drie maanden ergens op de wereld vrijwilligerswerk gaat doen! Mijn DTS is vooral gefocust op kinderen in nood, vandaar de naam Children@Risk.

Ik kreeg van een aantal mensen de vraag wat mijn adres nu is, mijn postadres tot de kerst is dit;
N1707 county road
Columbus, WI 53925
United States of America

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2013

Stateside en het einde nadert.... Van dts!

02 Maart 2013

Afsluiting en prep, the show goes on!

22 Februari 2013

Einde van outreach! :(

14 Februari 2013

Carnaval, feest, uit mijn comfortzone en groeien:)

03 Februari 2013

Creel, Tarahumara, ,,, en thuis..
Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 91943

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: