Fundraising! - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Fundraising! - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Fundraising!

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

22 November 2012 | Verenigde Staten, Madison

Hallo mensen!

Zoals jullie weten doe ik op dit moment een Discipelschap Trainings School bij Jeugd met een Opdracht (YWAM) in Madison, Wisconsin. Eind december gaan we op outreach en mijn team gaat naar Mexico!
We gaan daar onder andere werken in een kindertehuis in Juarez, in Mazatlan op het twee na grootste festival in de wereld, in Creel met de Tarahumara stam en met streetkids in Mexico-city!
Nou kost outreach helaas geld (ik heb mijn geld al wel binnen, maar helaas mijn teambuddy's nog niet allemaal) dus we zijn aan het fundraisen! We hebben in totaal nog 8700$ nodig, oftewel €6900. 

Okay, hoe kun je ons helpen?!
Op 5 december gaan we bekers warme chocolademelk uitdelen op straat in Madison aan voorbijgangers. We willen 1000 bekers uitdelen (maximaal), en jullie kunnen ons sponseren voor elke beker die we uitdelen! Dus bijvoorbeeld 1 cent per bekertje is 10€ in totaal, 5 cent per bekertje is 50€ in totaal, etc. 

Ook ben ik druk aan het haken, dus jullie kunnen mutsen bestellen bij mij! Foto's van de modellen staan bij de foto's van mijn blog, twee verschillende modellen. Prijs mag je zelf besluiten, met een minimum van €10.  (Exclusief shipping, of wachten tot ik in december terug ben en ze dan krijgen ;) )
Mail de muts die je wil en in welke kleur(en) en dan ga ik kijken of de kleur verkrijgbaar is, zo niet dan zoek ik contact met je! 
Wil je de bekertjessponsoractie doen of mutsen kopen, stuur me dan even een mailtje; beertje_rieneke@hotmail.com

Verder kun je natuurlijk ons team ook gewoon sponsoren! Mijn rekeningnummer is P 1555331 (vermeld er even bij waarvoor het is ;) )

En last but not least, gebed! We hoeven het niet eens te proberen zonder God, dus als je voor ons team wil bidden, zouden we dat zeer op prijs stellen! een paar gebedspunten zijn;
eenheid in het team, de ruimte voor God om te spreken en dat God de harten van de mensen waar we naartoe gaan vast voorbereidt!

Bedankt dat jullie met mij meeleven en ik zie er naar uit in december in ieder geval een boel van jullie weer even te zien!
Groetjes!

  • 28 November 2012 - 20:31

    Puck:

    Heey pieneke

    Ik heb al een muts besteld maar anders zou ik het wel nu doen
    Maar datkaan niet meer

    Xxxly

  • 28 November 2012 - 22:09

    Rieneke DB:

    Jep :) thanks for that :) en hij is ook al klaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 91956

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: