Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season - Reisverslagen van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season - Reisverslagen van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

Na twee jaar scholen te hebben genomen met het idee van korte termijn in het achterhoofd, begin ik nu aan een periode van werken met Jeugd met een Opdracht Noorwegen met een langere termijn visie. Lees hier wat ik zoal doe en wat werken met JmeO (in mijn geval ^^) betekent!

After two years of taking schools with a short term vision in the back of my head, I am now starting a period of working with Youth with a Mission Norway with a longer term vision. Read here what I am doing and what working with YWAM (at least in my case ^^) means!

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2016

Home, sweet home (:

28 Juni 2016

Reizen en thuis zijn / Traveling and being home

25 Mei 2016

Reizen, maar toch rust / Travel, but still relaxed

19 Februari 2016

Terug van weggeweest! / I'm back!

02 Juli 2015

"Kippenvel" / "Goose bumps"
Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 91933

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: