Outreach! :) - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Outreach! :) - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Outreach! :)

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

12 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Madison

Heee luitjes! Even een update doordeweeks want... De outreachlocaties zijn bekend! Ik ga naar Mexico :) echt een leuk team dat erheen gaat, ik denk dat het heel gaaf wordt! Bovendien betekent dat dat ik sowieso genoeg geld heb :D dus dat is best prettig :) Dus, dat was even een heeeeeeul kort berichtje just to let you all know where I'm going the second part of my DTS :) verdere details over wat de inhoud wordt etc. volgen zodra ik ze weet :P groettieees!

  • 12 Oktober 2012 - 06:55

    Daan:

    Hee! Leuk dat je naar Mexico gaat:) Erg fijn ook dat je een leuke groep hebt waar je mee gaat! Dat zijn de mensen die op de facebook tekening staan toch?
    Erg prettig ook dat je dan financieel ook alles binnen hebt!
    Veel plezier en sterkte daar met alles!:)
    Groetjes!

  • 12 Oktober 2012 - 07:57

    Puck:

    Heey pieneke
    Dan moet je spanish gaan leren!!
    Hahaha kan ik al (een beetje dan)
    Ly

  • 12 Oktober 2012 - 08:29

    Joke:

    Fijn dat je naar je favoriete bestemming mag, nu lekker daarop voorbereiden, en straks niet alleen half Amerikaanse, maar ook Spaanse blogs? ;) heb je op de basisschool toch niet voor niks Spaans gedaan ;) dikke knuffel

  • 12 Oktober 2012 - 14:13

    Alette:

    Hi Rieneke! Leuk om te lezen dat het overhoren van die Spaanse woordjes dan toch nog zin heeft gehad...hahaha.. Heel veel succes met alles wat je in Madison nog gaat doen en uiteraard later nog met de outreach in Meggico..

  • 12 Oktober 2012 - 23:47

    Rieneke DB:

    Neee dat is niet de groep van de tekening :P de groep van de tekening op facebook is mijn zaterdagkerkgangfamilie :)
    Hahahahahaha mama en jij denkt dat ik dat nog weet?! XD maar jaa ik ga in ieder geval proberen om wat Spaans te leren ja ;)

  • 13 Oktober 2012 - 13:23

    Daan:

    Haha oke dan! Ga je tegenwoordig op zaterdag naar de kerk daar dan ipv op zondag?
    Moet lukken toch om wat Spaans te leren? Gaat je vast lukken:)
    Groetjes!

  • 13 Oktober 2012 - 17:03

    Daan:

    Wat voor groep gaat er trouwens naar Mexico, alleen meisjes of ook jongens?

  • 13 Oktober 2012 - 22:01

    Omakik.:

    genoten van je verslagen.je houdt ons zo goed op0 de hoogte.moeten zo nu en dan een eng.woordenboek erbij hebben,maar dat mag de pret niet drukken.van je survivor ben je makkelijk afgekomen joh.fijn dat je blij bent om naar mexico te gaan met een fijn team.is dat een groep met leiding erbij of aanvulling bij wat daar al is?veel liefs.oenoo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 92041

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: