Amerikaans ingeburgerd :) - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Amerikaans ingeburgerd :) - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Amerikaans ingeburgerd :)

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

29 September 2012 | Verenigde Staten, Madison

Haaaaai Leute!
Ben ik weer :) tsja afgelopen week, we hebben veel lessen gehad deze week, eerste drie dagen vond ik lastig aangezien onze leraar echt amerikaans was in bepaalde dingen, tienduizend keer bepaalde dingen herhalen en profetisch bidden voor een aantal mensen en heel erg van zulke opbouwende sessies idee (if you know what I mean.,,) dus dat vond ik pittig, maar hij had wel een aantal goede punten, het ging over het vaderhart van God by the way xD, de laatste dagen hadden we de leider van onze school, echt een geniale kerel! In Nederland zouden we zeggen ADHD ofzo,, hij is altijd blij of optimistisch en enorm energiek! Hij had echt geweldig idiote voorbeelden en dramastukjes maar het maakt het wel een stuk duidelijker ;) volgens mij heeft iemand het gefilmd, dus die krijgen jullie nog op een of andere manier :)
Ik heb afgelopen week vooral veel geslapen xD je krijgt zoveel informatie, zoveel indrukken en behoorlijk veel emoties, een aantal mensen hebben behoorlijk heftige dingen meegemaakt in hun "jeugd" en die emoties voel je allemaal (als jullie snappen wat ik bedoel:P), bovendien is het engels ook nog iets wat toch nog wel energie kost,, maar afgelopen nachten heb ik goed geslapen dus ik kan er weer helemaal tegenaan :)
Gisteravond hebben we met een groepje het klaslokaal omgebouwd tot een bios met de projector en hebben we The Avengers gekeken, masterfilm :) was heel gezellig :)
Nou dat was ongeveer wat we echt gedaan hebben, dan nu mijn koppie :P in het begin van de week had ik niet echt iets wat echt binnenkwam, op donderdag had ik mijn eerste one-on-one (soort mentor hiero) gesprek, dat was echt gaaf, Jenna heeft een heleboel dezelfde struggles gehad als ik nu heb dus was een heel tof gesprek! Ik heb nu dus maar min of meer geaccepteerd dat ik niet in één keer kan veranderen, dus dat het een proces mag zijn xD en dat merkte ik vrijdag meteen, vrijdag heb ik voor het eerst weer een dag gehad dat ik het gevoel had dat de dingen die gebeurden echt binnenkwamen! Het gaat voor mijn gevoel veel te langzaam maar ik zal het ermee moeten doen :P
Een lied wat mij echt geraakt heeft afgelopen dagen is By your side, een aanrader!
http://m.youtube.com/watch?v=VKeeH4yB0wI
Dus nu zit ik weer in een coffeshop, we gaan straks laundry doen en dan naar een kerk toe, vanavond inkopen doen voor onder andere survivor... XD
Echt een survival, we hebben een packlist gekregen van wat mee moet en wat niet op de lijst staat mag ook NIT mee! Dus even een greep uit de dingen die niet mee mogen; electronical devices, make up, daycreme, deodorant, toothpasta etc xD dus ik ben benieuwd hoe erg we nog leven aan het eind xD
Nou dat was het weer! Tot volgende week :P

  • 29 September 2012 - 22:16

    Elsemieke:

    Heee Rieneke!
    Wat een tof verhaal zeg! Ik vind het super om te horen [lees: Lezen] hoe het je allemaal vergaat!
    Ben ook echt benieuwd naar je survival!
    Heel veel zegen overal waar je bent en met wat je mee maakt!
    Liefs, Elsemieke

  • 30 September 2012 - 15:26

    Puck:

    Arme arme jij.......
    Zolang zonder make-up je mascara geen dagcreme geen mobieltje of ipad XD
    Arme arme jij....

    Ik wil dat verslag wel horen dat zit straks namelijk vol frustratie enzo aaaaaaaaaaahhhhhh (L)
    €: een nieuwe smylie : €:


  • 30 September 2012 - 22:25

    Pap:

    Hoi Rieneke,
    Er gebeurt en hele boel volgens mij daar id States!
    Weet je je mag er de tijd voor nemen, het kan en hoeft niet allemaal in 1 dag!
    supernummer inderdaad, gave tekst!!

    Liefs, pap

  • 02 Oktober 2012 - 09:49

    Rebecca:

    Ke! Wat super gaaf om je verhalen te lezen, soms zo herkenbaar! Ik wilde op Foundation ook direct dat eindplaatje bereiken, maar dat gaat gewoon niet. Je hebt nog je hele leven om te groeien en verder te komen en daar mag je lekker je tijd voor nemen! Het komende half jaar gaat al snel genoeg! Je zult genoeg leren en groeien en uiteindelijk is het allemaal heel veel en had je er waarschijnlijk altijd meer uit willen halen, maar dat kan gewoon niet! Dus geniet, doe lekker rustig aan, laat alles op je af komen en geniet nogmaals! Haha! Hele fijne tijd verder :) Liefs, Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 731
Totaal aantal bezoekers 92040

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: