The trip and first arrival! :) - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu The trip and first arrival! :) - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

The trip and first arrival! :)

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

16 September 2012 | Verenigde Staten, Madison

Haaaaaaiii allemaal!
Nou eerst om iedreeen gerust te stellen, Maria en ik zijn veilig aangekomen op de basis ;)
Okee, we vertrokken vrijdag middag naar Madrid en dan zouden we zaterdag doorgaan via Chicago naar Madison!
Op Schiphol hadden we eerst problemen met Maria's visum (wat voor de Amerikanen geen probleem at all bleek te zijn xD) vervolgens met onze handbagage dus het eerste deel van de reis was behoorlijk stressvol... XD gelukkig verliep de rest van de reis gewoon goed :) we hebben alleen wel drie (!!!!!!!) uur in de rij gestaan vior de passport controle dus toen waren we heel blij met onze 5uur overstaptijd waarmee we net genoeg tijd hadden om nog avondeten te halen.
We werden op Madison opgehaald door een van de staff leden, maar toen moesten we nog wachten op Geert-Jan (een jongen die ook naar DTS gaat hier vanuit Nederland) dus Maria en ik zijn maar op het tapijt gaan liggen in de wachtruimte en dat lag eigenlijk heel goed :D
Mijn eerste ervaring met Amerika is; groot! Alles is groots, de cornfields (ik zit min of meer op het platteland), de huizen, de steden, alles xD quite overwhelming xD
Nu zijn we min of meer geinstalleerd op de basis, in een kamer met 14andere meiden. Het is tot nu toe echt supergezellig, leuke mensen en bister al meteen met een paar jongens en een ander meisje een dik gesprek gehad echt superleuk :D
Vandaag om 18uur gaan we officieel beginnen met een maaltijd en er komen dus vandaag nog een boel mensen aan..
Terwijl ik dit schrijf is het hier 2pm en we zitten in een coffeshop (een gewoon cafe hier :P) met een groep allemaal het thuisfront bij te werken. Wat mij trouwens bij een probleempje brengt, we hebben op de basis nog geen internet en dat duurt waarschijnlijk nog een maand dus ik weet niet of ik mijn blog vaak kan bijwerken, aangezien ik afhankelijk ben van mensen met auto's want er rijdt geen bus ofzo xD
Nou jullie zijn weer bij en mijn verhaal is al aardig lang dus jullie horen snel weer van mij! Tot nu toe kort samengevat; totally awesome and amazing people :)

  • 16 September 2012 - 21:18

    J. De Beer:

    Hoi lieverd,
    gelukkig dat het begin inderdaad alleen maar het begin was... een soort opstarten zullen we maar zeggen, maar daarna wel vlot en soepel verlopen; top.
    Ik ben heel trots op je dat je dit klaar gespeeld hebt!!
    Amerika is dan misschien wel groot(s), maar dat ben jij ook, hoor.

    God's zegen,
    pap

  • 16 September 2012 - 21:53

    I.hogenes:

    Dag Rieneke,

    Wat fijn om wat van je te horen of beter gezegd te lezen. Het was best spannend hoor dat je zo veer wegging, maar je hebt het weer geschaft, zoals altijd. Wij zijn trots op je !!!!! Wel even wennen denken wij, van allleen met je zus op een kamer en nu met veertien andere meiden. Wat een kabaal zal dat zijn als ze er allemaal zijn. Maar volgens oma bof je want dan moet je ook met veertien personen de kamer opgeruimd houiden, ook niet zo gek.! Uit je blog begrijpen we dat je het allemaal wel leuk vind en het heel gemakkelijk ondergaat. Erg positief.Vanavond je eerste kennismaking met de organisatie en de rest hoe alles loopt en zijlt, althans zo werkte dat bij ons op de reizen en dat zal daar ook wel zo zijn. We wensen je heel veel liefs en een hele dikke knuffel van O en O Kikker. Dag Meisk zou oma zeggen. XXXX

  • 17 September 2012 - 07:46

    Puck:

    Gellukkig is wel alles verder goed gegaan,
    Ik heb van jou bed een tentje gemaakt echt super grappig!!!!!!

    Xxx

  • 17 September 2012 - 09:13

    Lidy:

    hallo!
    onvoorstelbaar zeg geen bus die rijdt!
    maar heb je al de beroemde bruggen van madison gezien toen ze je naar de basis brachten?
    wij volgen je graag, ik hoop dat het internet er snel zal zijn wat je blog betreft.
    een mooie tijd daar meid!
    geniet van al dit leven in de brouwerij!
    een hartelijke groet van lidy en Gods zegen toegewenst over je tijd daar.

  • 20 September 2012 - 17:49

    Puck:

    ik hoop dat je snel weer online kan gaan,
    thanks for your present!!!

    xxx

    puck Your little sister

    die jouw in het engels niet goed spelt
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    daar red je het wel ff mee

  • 22 September 2012 - 09:47

    Puck:

    sorry your schrijf ik wel goed

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 September 2012 - 11:13

    Amy:

    Hee meid!

    Fijn om te horen dat het goed gaat! Vind t super leuk voor je! Geniet ervan! En we moeten nog wel skypen he!

    Love you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 91959

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: