Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

13 September 2012 | Nederland, Zwolle

Haaaaihaaai!
Het voelt eeuwen geleden dat ik mijn vorige verslag schreef terwijl het maar een week is.. Maar ik heb dan ook een drukke en bewogen week gehad;
Het 49 jarig huwelijksfeest van mijn opa en oma, mijn broertjes verjaardag, mijn eigen afscheidsfeestje, daardoorheen alle voorbereidingen voor mijn reis en de nodige stress... Bovendien kregen we zondag het afschuwelijke bericht dat een meisje uit mijn examenklas die ochtend overleden was aan een hartaanval, wat er behoorlijk inhakte. Aan de andere kant maakt het me wel pijnlijk bewust van dat mijn reis helemaal niet zo heel huge is!
Maar ondanks dat het nu minder groot is, is het idee me nog steeds niet eigen dat ik morgen daadwerkelijk in het vliegtuig stap naar de USA!
Ik heb inmiddels net met veel moeite mijn koffer dicht gekregen, helaas zonder skeelers :( (die wilde ik graag mee om af en toe even lekker alles te kunnen vergeten..) maar de belangrijkste spullen zitten erin! Wordt wel afkicken zonder pumps of op zijn minst een laarsje met hak in Amerika :'(
Maria (mijn dts maatje) en ik hebben online ingecheckt en gaan dus morgen echt weg..
Het enige wat ik nog moet doen is mijn kamer vertrek klaar maken, en degenen die mij goed kennen zullen weten dat dat nog een behoorlijke klus is, zeker met alle spullen op de grond die niet in mijn koffer pasten... XD dus morgen gaat de wekker bijtijds hoewel we pas om half3 vanaf hier vertrekken..
Nou volgens mij zijn jullie weer aardig bij en (zoals ik aan een zeker iemand beloofd heb,, Jordi :P) is het helemaal geen lang verhaal geworden! :)
Begin komende week vertel ik over mijn reis en mijn eerste ervaringen met DTS en Amerikanen (beide even spannend! xD).
Dikke knuffel!

  • 13 September 2012 - 21:53

    Jordi:

    Ha!! :-) Leuk om van je te lezen. Succes morgen met alles!!!

    X

  • 13 September 2012 - 22:31

    Carla:

    Rieneke....geniet ervan! en kom met nog veel meer bagage (enthousiasme, ervaringsverhalen, ideeen etc etc) veilig weer terug...Zegen toegewenst en we lezen graag mee!

  • 13 September 2012 - 22:32

    Rieneke DB:

    Haha Carla, al die extra baggage moet wel in mijn koffer passen hea :O

  • 13 September 2012 - 23:00

    Joke:

    Wie had het vanavond nu over een virtuele kledingkast? Hiervoor alleen maar een beetje extra geheugenruimte nodig......past wel bij die fotokaart ;)


  • 13 September 2012 - 23:13

    Rieneke DB:

    Jaaa ik dus,, alleen heb ik nog geen gestoorde geleerde gevonden die mijn plan wil uitvieren:( ; dat je kleding en schoenen en alles kan comprimeren tot het op een sd kaartje past, dan hoef je alleen een laptop of iets dergelijks met je kaartje te hebben en dan heb je alles bij je :)

  • 14 September 2012 - 02:22

    Jan Buitelaar:

    Rieneke,
    Wees niet bang, Amerikanen zijn net echte mensen, alleen dan groter en beter...
    Althans dat vinden ze zelf! ;o)
    Fijne en een nog fijnere tijd toegewenst.
    J&J

  • 14 September 2012 - 08:28

    Mariëlle:

    Rieneke!

    Vandaag is het zover, spannend!!
    Alvast een heel fijne vlucht gewenst, ga er van genieten en .. héél véél Zegen voor daar in de USA.

    Liefs

  • 14 September 2012 - 08:44

    Rieneke DB:

    Haha das waar! Dankuwel oom Jan en tante Jose!
    Met alle goede wensen moet het toch zeker wel goedkomen ;)

  • 14 September 2012 - 12:58

    Puck:

    En ik heb al die reacties en stress ook meegemaakt....

    Hihi
    -xxx-

  • 14 September 2012 - 13:00

    Puck:

    O help nou ben ik dus ongeveer drie maanden mijn enige zus kwijt snik

  • 14 September 2012 - 13:01

    Rieneke DB:

    Haha Puck,mmaar ook de stomme dingen van een zus ben je kwijt :P

  • 14 September 2012 - 13:03

    Puck :

    Dat zijn er niet zo heel veel hoor als je ze vergelijkt met broers

  • 15 September 2012 - 00:17

    Oma En Opa Kikker:

    Goedenorgen Rieneke,

    Heb je lekker geslapen in je hotelkamer, in een vreemd bed ? Dat zal wel na een reis en emoties als vandaag. We wensen jou verder een goede en veiloige reis naar de USA, hartelijke groeten ook aan je reisgenote, Heel veel liefs van ons Kikkertjes.

  • 22 September 2012 - 09:48

    Priscilla:

    hoi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 91953

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: