Voorbereidingen voor mijn grote reis :D - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rieneke DB - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor mijn grote reis :D - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rieneke DB - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor mijn grote reis :D

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

03 September 2012 | Nederland, Zwolle

Hallo Leute!
Zoals de meesten van jullie al weten vlieg ik volgende week vrijdag 14 september naar Madison!
Maar voor de mensen die mij de afgelopen dagen nog niet hebben gesproken een update tot so far;
In principe is alles rond voor mijn grote reis; reisverzekering is afgesloten, vliegtickets geboekt, een vliegmaatje (en zelfs een Nederlandse :) ) gevonden, vaccinaties gehaald, ontslag genomen van mijn leuke baantje bij de Etos, geld gespaard, de lesfase betaald :), al het geld voor de outreachfase bij elkaar en een koffer geregeld. Alleen daar zit ook meteen het probleem wat ik op het moment nog heb,, ik mag één stuks ruimbagage van 23kilo en één stuks handbagage van 10kilo mee.. en dat voor een half jaar en ik moet ook al mijn beddengoed en een slaapzak zelf meenemen :O
Dus mijn programma voor de komende week bestaat uit het passend maken van mijn benodigdheden in mijn koffer xD
Volgens mij zijn jullie dan nu helemaal up to date, en vanaf nu zal ik via mijn blog jullie op de hoogte houden van wat ik meemaak!
Als je een mailtje wil krijgen wanneer ik iets post, moet je je mailadres doorgeven (ik dacht dat je het ook ergens kon invullen, maar daar ben ik nog niet uit.. XD )
SpÄter!

  • 03 September 2012 - 22:10

    Rieneke DB:

    Links in het menu kun je je aanmelden voor de mailinglijst!

  • 04 September 2012 - 11:24

    Jitse Amelink:

    Hey Rieneke! Geniet ervan en maak er wat moois van! Reizen is geweldig en een DTS zeker ook :) Cheers!
    - Jitse

  • 04 September 2012 - 11:24

    Jitse Amelink:

    Hey Rieneke! Geniet ervan en maak er wat moois van! Reizen is geweldig en een DTS zeker ook :) Cheers!
    - Jitse

  • 04 September 2012 - 15:43

    Manouk:

    Al je kleren die je meeneemt oprollen! En je schoenen vullen met sokken enzo.
    Dat bespaart ruimte :)

  • 04 September 2012 - 20:03

    Rieneke DB:

    Hee Manouk is dat zo ja?! Dan ga ik dat proberen want mijn koffer ploft en er zit nog maar tweederde van de spullen die ik nodig heb in ofzo... XD

  • 08 September 2012 - 09:36

    Mariëlle:

    Hé meid,

    Wauw, je gaat gewoon al bijna weg!! Spannend!! Super dat je dit gaat doen, ik ben heel benieuwd naar álles wat je gaat meemaken en gaat leren. Heel veel succes nog met de laatste voorbereidingen!

    Liefs Mariëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke

Via dit blog houd ik je op de hoogte van mijn reizen en mijn weg met God. Through this blog I will keep you updated on my travels and path with God.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 92045

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 06 Juli 2017

Begin Van Een Nieuwe Fase / Start Of A New Season

31 Maart 2013 - 19 Juli 2014

The Journey Goes On

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Children@Risk DTS in Madison, Wisconsin

Landen bezocht: